Crea una notícia i fes que es visualitzi a les pantalles dels edificis de l'Escola, webs de l'àmbit Camins i xarxes socials

Per tal de crear una notícia, cal seguir les següents passes:

1. Feu una proposta a través de l'aplicació web d'Actualitat Camins, incloent-hi:
    • Un títol
    • Un resum breu
    • El text de la notícia
    • Una imatge representativa de 300 x 300 px
    Cal indicar també l'idioma i on voleu que es publiqui:
    • Canal Camins (pantalles de televisió ubicades a l'entrada dels edificis de l'Escola)
    • Web de l'Escola (pàgina principal del web de l'Escola de Camins, apartat de notícies)
    • Web del DECA (pàgina principal del web del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental, apartat de notícies)
  2. El responsable de l'apartat de notícies revisarà que la notícia s'adeqüi a la temàtica de l'Escola, i en cas que així sigui, la publicarà.

Si a més voleu que la vostra notícia aparegui a les xarxes socials (Twitter, Facebook, Instagram) o al web de la UPC, caldrà que ho demaneu expressament a promocio.camins@upc.edu.